“Menú do día”

Mais detalhes de restaurantes
Bom para: Gastronomia regional
Opções de restaurantes: Últimas horas da noite, Reservas
Avaliou em 9 de janeiro de 2018 via rede móvel

Íamos a comer no Culler de Pau e acabamos aquí porque o outro estaba pechado. Chegamos á 13:30 é o local só tiña un par de mesas máis a atender.

A persoa que nos atendeu moi simpática e amábel; axudounos co carriño. Non é un sitio amplo pero si ten rampa de acceso.

Destaca sobre todo polo seu ambiente tranquilo e decoración antiga, con música jazz.

Na carta non teñen moita variedade: 2_3 peixes e 2-3 carnes; si hai como 10 entrantes e 10 opcións de doces.

Recomendamos o menú do día, q ten pratos da carta pero ese día máis baratos. Aseguranse tamén frescura do produto.

Tomamos 2 sopas de repolo (espesiña e con moito sabor). Logo 2 pratos de carne de bifinhos con arroz e feixóns, moi correcto e á carne ao punto e fresca. Destacaríamos sobre todo o doce: 1 tarta de banana, fresquiña, con nata e doce de leite e unha base de galleta, moi rica. Gostamos moito tamén do pan quente co aceite de oliva para mollar. De beber zumes de laranxa e mazá naturais. Para rematar 2 cafés. Total: 26€.

Obrigado Anxo A
Escrever uma avaliaçãoAvaliações (349)

Avaliou em 3 de janeiro de 2018 via rede móvel

Nota 1000. Tudo maravilhoso, desde o atendimento até a comida. Me fez lembrar de minha infância, com sabores que me trouxeram boas lembranças. Sempre que vier a Braga irei ao restaurante. Espetacular, sem mais palavras para o descrever.

Obrigado Victor de Andra... G
Avaliou em 2 de janeiro de 2018 via rede móvel

Comida muito boa com preços portugueses (sempre muito barata)

Atendimento muito bom
Até a Mariana comeu bastante

Recomendo

Obrigado giuseppeleggi
Avaliou em 6 de novembro de 2017

2 pequenas salas muito acolhedoras onde se desfruta duma cozinha simples mas de enorme qualidade. Simpatia e eficiência, bem diferente de bajulação.

Obrigado Henrique B
Avaliou em 4 de novembro de 2017 via rede móvel

Um ambiente bastante acolhedor. Não é muito grande e numa noite de semana estava cheio. Mas não se sente confusão. Excelentes pataniscas e um correcto arroz de pato. As sobremesas tinham excelente aspecto. Não me arrependo da escolha: uma excelente tarte de limão. A repetir.

Obrigado Sérgio B

Os viajantes que visualizaram Taberna do Félix também visualizaram

Braga, Distrito de Braga

Esteve em Taberna do Félix? Partilhe as suas experiências!