Avaliado 14 de setembro de 2014

Sugestão sobre o quarto: Plantage wordt in 2-en gesplitst door een straat. Eén van de huisjes staat in het andere deel van de plantage. Om bij het zwembad te komen, moet je dus echt de straat oversteken en een stuk de heuvel op lopen. De andere 3 appartementen liggen rondom het zwembad gesitueerd.
  • Fiquei: setembro de 2014, viajei com família
Agricontura P, Proprietario em Agriturismo Agricontura Paparoni, respondeu a esta avaliaçãoRespondeu a 12 de outubro de 2017

Avaliado 26 de outubro de 2018 via rede móvel

Fiquei: julho de 2018, viajei com família